سایبان باغ در اصفهان

سایبان باغ و استخر اصفهان

لحظات شاد و آرامش بخش در فضای باز کنار استخرها، مرهمی بر زندگی پراسترس امروز می باشد. نور پر برکت خورشید در کنار گرمای فرح بخش خود در ساعاتی از روز زیان آور بوده و امکان استفاده از فضای آرامش بخش استخر را می گیرد. استفاده از سایبان باغ در اصفهان امکان استفاده مطلوب در زمان اوج تابش خورشید را فراهم آورده و فضایی لذت بخش در کنار استخر ایجاد می نماید.

چرا سایبان استخر ؟

اینکه چرا از سایبان استخری باید استفاده کرد، دلایل زیادی دارد که مهمترین آن ها در امان ماندن از تابش مستقیم نور خورشید، ایجاد پوشش در محیط برای راحتی بیشتر افراد علی الخصوص بانوان و دادن نمایی زیبا به محیط استخر می‌باشد که همگی در نهایت وظیفه ایجاد فضایی امن، آرام، زیبا و فرحبش را برای شما دارند.

سایبان های باغ و ویلا (سایبان استخر) بطور کلی به دو نوع سایبان استخری ثابت و سایبان استخری متحرک تقسیم می شود که هرکدام از این انواع نیز خود دارای مدل های متنوعی می باشند که در زیر بصورت مختصر در مورد هریک توضیحات می دهیم.

سایبانهای ثابت استخری

سایه سازان ایران مهر این سایبان ها با پایه های ثابتی که دارند در انواع مختلفی با جنس پایه آلومینیومی یا سایر فلزات و جنس سایبان پارچه و پانل های شیشه یا پلاستیکی ساخته می شوند. ویژگی این سایبان ها استحکام آن می باشد.

سایبانهای متحرک استخری

سایه سازان ایران مهر در شهر اصفهان  سایبان متحرک این امکان را به شما می دهد تا هر زمان به پوشش محیط نیاز داشتید از آن استفاده نموده در سایر مواقع سایبان را جمع نمایید که این قابلیت علاوه بر ایجاد امکان مدیریت فضا طول عمر مفید سایبان را نیز افزایش می دهد. سایبان های متحرک بطور کلی دو نوع دستی و برقی دارند که در مدل های مختلف قابل پیاده سازی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید

۰۹۱۳۴۵۸۵۲۳۷ – ۰۳۱۳۷۸۸۵۸۲۰

فهرست
تماس سریع